KOMOTINI BUSINESS EXPERIENCE ΑΠΟ ΤΟ XANTHI TECHLAB, ΤΟ EUROPE DIRECT ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΠΘ ΣΤΗΝ TIF HELEXPO ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Στο πλαίσιο της 25ης Πανελλήνιας Εμπορικής Έκθεσης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης – TIF Helexpo – στην Κομοτηνή, το Xanthi TechLab, το Europe Direct Κομοτηνής και η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας ΔΠΘ, διοργανώνουν ένα πρακτικό εργαστήριο Ανθρωποκεντρικού Σχεδιασμού στο Komotini Business Experience στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Εκθεσιακού Κέντρου της ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής, το Σάββατο 19 Μαΐου 2018 στις 17:30.

Περισσότερες πληροφορίες:

Πρακτικό Εργαστήριο Ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού

(Design thinking practical workshop)

Μάθε πως οι πετυχημένες επιχειρήσεις σχεδιάζουν και δημιουργούν προϊόντα και υπηρεσίες με βάση τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών.  Εφάρμοσε σε 1 ώρα όλα τα βήματα του Ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού, χρησιμοποιώντας τα βασικά βήματα του ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού (design thinking).

Στο παρελθόν ο σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών εστίαζε κυρίως στην ελκυστικότητα μέσω αισθητικής και ενισχύοντας το Brand μέσω έξυπνης προβολής και διαφήμισης. Παράλληλα ως διαδικασία στηριζότανε σε περιορισμένα δεδομένα για τον “πραγματικό χρηστή”.  Σήμερα οι εταιρείες να ζητούν από τους σχεδιαστές προϊόντων, πρακτικές  ιδέες πλέον του αισθητικού σχεδιασμού εστιάζοντας σε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, που αποκαλύπτει τον πραγματικό χρήστη.

Ο Tim Brown CEO της ΙDEO, κορυφαίος υποστηρικτής του Design Thinking αναφέρει: ” Το Design Thinking είναι μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην Καινοτομία, η οποία προέρχεται από την φαρέτρα των εργαλείων των σχεδιαστών,  με σκοπό να ενσωματώσει τις ανάγκες των ανθρώπων, τις προοπτικές της τεχνολογίας και τις προϋποθέσεις της επιχειρηματικής επιτυχίας”   Tim Brown, CEO of IDEO

Η μέθοδος Ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού (Design thinking) έχει βασικό στοιχείο την ενσυναίσθηση και τον πειραματισμό για την δημιουργία καινοτόμων λύσεων σε κάθε πρόβλημα που εφαρμόζεται. Χρησιμοποιώντας την μέθοδο ο σχεδιασμός γίνεται βάση της πρόβλεψης των πραγματικών αναγκών του χρήστη αντί της παραδοσιακής προσέγγισης της χρήσης ιστορικών δεδομένων ή υποθέσεων που δεν στηρίζονται σε δεδομένα

Σήμερα εφαρμόζεται από κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο όπως ενδεικτικά η IBM, Marriott, Fidelity, SAP, Philips, Lego και άλλες, με στόχο την συνεχή καινοτομία.  Η αιτία είναι ότι η μέθοδος επιτρέπει την εξερεύνηση και αναγνώριση  όλων των διαστάσεων της παρούσας κατάστασης με επίκεντρο τον χρήστη οδηγώντας σε προϊόντα και υπηρεσίες που αντιπροσωπεύουν απόλυτα τις ανάγκες του.