Τυροκομικά Δουκίδης: Ταξιδεύουν στην Διεθνή Έκθεση PLMA World Private Label στο Άμστερνταμ

Μετά από δύο χρόνια αποχής λόγω της πανδημίας “Τα Τυροκομικά Δουκίδης” επιστρέφουν στην εξωστρέφεια και στην συμμετοχή τους στις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού προβάλλοντας και προωθώντας τα προϊόντα τους και κάνοντας διεθνώς γνωστά τις ελληνικές τυροκομικές γεύσεις από την Θράκη.

Έτσι λοιπόν “Τα τυροκομικά Δουκίδης” ταξιδεύουν στο Άμστερνταμ για να συμμετέχουν στην έκθεση PLMA World Private Label, Amsterdam Trade Show 31 Μαΐου με 1 Ιουνίου. Σημείο συνάντησης στο HALL-7 FOOD.

Λίγα λόγια για την PLMA World Private Label

Η ετήσια διεθνής έκθεση «World of Private Label» της PLMA διοργανώνεται από την Ένωση Κατασκευαστών Ιδιωτικών Ετικετών, η οποία αντιπροσωπεύει περισσότερους από 3.500 κατασκευαστές-μέλη σε όλο τον κόσμο. Με γραφεία στη Νέα Υόρκη και το Άμστερνταμ, η PLMA είναι η μεγαλύτερη ένωση του είδους της, αφιερωμένη αποκλειστικά στην προώθηση της ιδιωτικής ετικέτας.

Για περισσότερα από τριάντα πέντε χρόνια, η Διεθνής Έκθεση «World of Private Label» της PLMA έφερε εμπόρους λιανικής, χονδρεμπόρους και άλλους επαγγελματίες ιδιωτικών ετικετών μαζί με κατασκευαστές για να τους βοηθήσουν να βρουν νέα προϊόντα, να δημιουργήσουν νέες επαφές και να ανακαλύψουν νέες ιδέες που θα βοηθήσουν τα προσωπικά τους τα προγράμματα ετικετών πετυχαίνουν και αναπτύσσονται.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα της ιδιωτικής ετικέτας τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει σε άνευ προηγουμένου μερίδιο αγοράς παγκοσμίως, ενώ η ιδιωτική ετικέτα διατήρησε την ισχυρή της θέση στις περισσότερες αγορές και κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η ιδιωτική ετικέτα αντιπροσωπεύει πλέον περισσότερο από το 40% όλων των προϊόντων που πωλούνται σε επτά ευρωπαϊκές χώρες και περισσότερο από το 30% σε άλλες εννέα χώρες της Ευρώπης. Περπατώντας στους διαδρόμους της Διεθνούς Έκθεσης «World of Private Label», εξετάζοντας τις εκθέσεις των εκθετών, θα είναι αγοραστές από όλες τις κατηγορίες: σούπερ μάρκετ, υπεραγορές, εκπτωτικά καταστήματα, φαρμακεία, πολυκαταστήματα και εισαγωγείς και εξαγωγείς.

Έρχονται αναζητώντας προϊόντα που κυμαίνονται από εναλλακτικές λύσεις χαμηλού κόστους έως καινοτόμες σειρές premium, από τρόφιμα και προϊόντα οικιακής χρήσης έως την υγεία και την ομορφιά.

Συγκεντρωμένη σε δύο ολόκληρες ημέρες, η Διεθνής Έκθεση “World of Private Label” είναι ο πιο αποτελεσματικός και παραγωγικός τρόπος για να καλύψετε τις ανάγκες ιδιωτικής ετικέτας μιας εταιρείας.

 

Ακολουθήστε τον Δίαυλο 92,4 στο Google News